Å så en juni natt kom hon som en skatt i mitt vardagsrum.

(Tänk er Lasse stefans, Peppelinos resturang melodin).
Å så en juni natt kom hon om en skatt i mitt vardagsrum, som en klar blå blixt kom hon som ett trix i en apostråf.
Men då när du var här så jag såhär att du är en tjej som Helt okej.
Eric och Idas liv kan spenderas på ett evigt vis. Som en juni natt är du min skatt o lite till. Du gillar inte ett band som har nån ting med dansband att gö, men det gööör ingenting.
:).

Fredagen var lugn, kom hem från deras stuga och fick köra ut kärran till kåvi..
Sen bar det av till lyan och dusha och göra sig lite i ordning, vi var bjudna på inflyttningsfest på ph nånting vägen på norr hos hennes jobbar kompis Imma.(Närke).
Men innan det fick jag rycka ut till axel och krisse och starta deras golf som hade tagit ett värdigt avslut på sitt bilbatteri.
15 år gammalt på en bil som går max 900 mil per år. Bra jobbat!
Var på festen ett par timmar framåt halv tolv eller liknande, sen ringde jag jeppe och de var kvar på njuta så det vart till att åka förbi där på vägen hem å hälsa lite, inget sug what so ever på att gå ut, kunde om det skulle varit så men inget direkt som jag kände när jag var där.
Köpte såndär mat som inte vanligtvis förekommer i min värld mer än en handfull gång per år.
Var hemma rätt tidigt och isäng runt 1 tiden.
Lördag.
2x90 års kalas=180 år.
Mormor och morfaster hade gemensamt kalas hos perders. Det var trevligt att få göra nånting för dem. Åt way to much fika och WAY WAY för mycket mat men det var trevligt. Sista fikat efter 5,5h orkade jag inte. Sen hem för att ida skulle få vila lite :=. Sen bar hon av för iver och flaskhalsar till lova som hade rave. Jag var hemma och halv 11 kom Lina och Jeppe och kollade på film, Neverewas. Mycket bra film. Lite snyfft, litelitelitelitelitemktlite action och mycket tänka. Se värd film absolut.
Idag så vart det till att vakna vid 7 efter att ha varit på promenad efter Ida inatt vid halv två vid konserthuset. Sen ska vi på stan här nu om nån timme. Jag ska köpa solbrillor x2 eller nåt, har tappat bort mina :@.
Sen ska jag på min första KIF match Ever,
Kristin Jag är hemskt ledsen att jag inte varit och stöttat dig mer under dessa år. Men detta är Början!
Nu så ska jag betala räkningar och se över lite på WWW vad som händer där..




Skagern i våras nere hos kära Pappas stuga.



Puss på er!

Er Eric


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0