Snart är det fina Finare.

Agnes och Måns har nog en rätt hög plats på min julkänslalista, Men även Michael bublé slår rätt högt liksom många andra därav att jag inte vet varför jag skriver detta i stress och hast för att vara på middag om 40 minuter.

Snart kommer en rätt drastig och samtidigt tråkigt besked men det är för det bättre!

Nu iväg till sånt jag gillar!

Helgen består av:
Hockey, Relaxen, Kga, En fin söndag!

Det är inte ofta längre tyvär, men snart ska jag banne mig fara ner till min SuperSnygga bror!
Han är inte så duktig på karate men Gott sällskap är han grym på!



Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0