Det är bara en Fasad..

Det ska det nog stå i den annons på det hus jag ska köpa. För inget duger för mig ibland känns det som, i Matrealistisk väg. Litar inte ofta på det andra människor som är proffs på gör. Jag kan ta isär saker och sätta ihop dem bara för att veta att nu är det gjort så jag känner mig trygg.
Är det en kognitivt beteende? Iallafall är det ett fint ord jag kan.

Har haft en Fantastisk helg som tog en annorlunda vändning i fredags att sympatisera med Josef att inte spela Hockey,
Bytte däck, Middag med M, Såg 100 M i soffan, Svart.
Satt i klippstolen kl 9,45, flanerade på staden med M för att senare möta upp Stefan och Emma på en lunch där vissa fick äta av andra, kärleksfullt gjort, Träffade Julia på kvällen en stund där Sanna via länk la fram att hon vill ha skjuts till Toscana i sommar, Avslutade kvällen men två fantastiska Tjejer i en soffa ett par stenkast bort. Söndagen var härlig med Adventspynt och Ohelga Natt och en Mysig avslutning.

Nu ska jag ta och fundera ut nåt till mig och Ali till på torsdag.




En svunnen tid men ack ett så härligt minne.

Er Eric


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0