It´s your Call!

Du vet vem, du vet vad, du vet hur det var förut, du vet vem jag är, enväg.

Vissa dagar är inte alltid saker på topp eller så är det över toppen, oavsett vad så tycker jag inte man behnaldar varrandra på dylikt sätt.
Älskar dig min vänn och kommer alltid göra. Förstår dig helt nu när .......... kommit in i ditt liv <3. Det är fantastiskt kul och jag är glad för dig.
Jag vill gärna komma till dig men jag vill ju gärna att det ska vara ömsesidigt och inte att jag ska tjata mig till att komma.

http://www.youtube.com/watch?v=SmM0653YvXU&ob=av2e


Den är till Oss.

Du är saknad! Hoppas du får en fin helg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0