Le Kreation!


Har fått veta under en tid nu det jag har vetat länge men fler och fler känner över. Jag tror inte att det är en så stor grej. Jag tycker det är bra att det kommer ut så det inte hålls och byggs upp till nåt svart inombords.
Jag är inte 100% perfekt heller men lever gärna i vetskapen om att jag är det men ack så är inte verkligheten, Idag har jag haft en ostruken skjorta tillexempel och korta strumpor. Bara en sånn sak!
Jag Älskar Kläder, stilar, trender, hur de bäres av folk, hur det blandas och hur tankarna går hemma vid spegeln innan man tar steget ut ifrån hemmet.
Många gånger önskar jag att jag var klonad för att kunna stå som en rykandeskugga bakom och dra och ge lite tips och råd så det inte blir som för hon på cyckeln och mig idag.
Vid mcd södra går en tjej i min ålder i löpartights och tillhörande jacka.
100 meter bort ser jag en kvinna i de Sexiga 30 åren komma på cyckeln och ser hur hon höjer blicken när mina ögon måste konsentrera sig på annat än "hon".
Jag ligger en bit bakom hon i tights när Sexy passerar "hon" och viker huvudet över axeln 3 gånger för att titta på hur hon har vågat sig i tightsen. Men när det blir en sånn situation som då så inser ju jag att Jag är ju inte själv att ha ett par ögon som folk känner är analyserande eller dömmande.
Jag vet flera stycken som inte tycker det nånstans är attraktivt med min kropp i tights, Men som i tidigare inlägg så absolut att det är Bra att hon är ute och tränar och rör sig. Men det finns i detta fall mjukisbyxor som inte är tajta men lätt åtsittande men inte visar samma som ett par Tajtatights!

Har haft en underbar kväll med husvisning, mat, rumpskak, vänner och fika med Far.



1, Snyggt klädd för en dag på jobbet följt av aftonfika eller en drink afton. 2, Fest, vännbesök, göra andra glada via snyggt klädd.
3, Säpo är alltid välklätt, Madde bär en sån ljuvlig kreation av aftonkläder och affärsdress.

E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0