This is what we´r waiting for.

Sånna saker man självklart vet om kommer hända har hänt. Man vet inte hur, eller när eller varför men de bara gör det.
Den som för mig kan förklara männsklighetens tänk eller egositet är värld ett Nobelpris.
Just i detta fall handlar det mer om Matriella saker men rätt ofta har det dykt upp saker man aldrig slutas förundras över. Statskritiker mot vissa "gemensamma" beslut kan jag stå för att jag är. För jag tror inte ni tänker på hur det verkligen är om ert arbete tas över av nån som gör det 3 dagar senare med förstört resultat och för 1/3 del av vad ni anser är rimligt betalt.
 
Men just nu ska jag nog ta tag i det översta på listan utan att låta källkritisk mot alla och allt. För det är verkligen inte så jag ska framstå som, mer kärvänlig och ömsint med en romancetouch i fingerspetsen.
 
Jag menar, vem gillar inte en bergstopp?!
 
Er ic


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0