Why.

Jag undrar lite hur du tänkte. Hur dina ord kunde bli till motsatsen av det du sagt?
Detta enorma bekreftelse behov, där det ska uppmärksammas exakt vad som sker och hur mycket det ska tyckas om. Min fråga till dig är, hur mycket har du ändrat din egen åsikt gällande att synas innan platttelefonen kom. Även fast jag inte får se dina ben på stranden eller nån annans unge som gör fel, Tycker jag lika mycket om dig!
Varför är det mer accepterat att en tjej lägger ut en lättklädd bild och alla tycker hon är.så.fin än om jag skulle göra det? 
Förklara snälla.
 
with Love
ER/ic


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0