Träning, strech, svett, tjockmattor.

För att nånsin uppnå nånting som man vill så krävs det bara hårt arbete, inget nytt med det.
Men när kommer belöningen för allt det hårda arbete man gör eller utsätter sig för.

Eftersom jag har en sånn god rytmik och talangfull kropp som alla älskar är det ju inget nytt att jag gillar att dansa.
Igår kom jag på idén att sätta upp en Barr på min tomma vägg tillsammans med en stor spegel. Då har man ju en perfekt Tavla, dansstudio, strechyta, spännamusklerna vägg.
Men då kommer nästa fråga, hur många blir rädda och hur många kommer komma hit i trikåer eller tights och köra några pass.
Måste soffan bort? Var blir omklädningsrummet, hur blir det med undervisning, vem håller i den?
Unisex dusch är det ändå som är klart på dagordningen.

Efter min start på F&S så märker jag skillnad i kroppen inte mest utav träningen utan mer av att jag hittat Strech rummet och allt som där ingår!. Det ger lika mycket att ligga där och folk tittar på en när det blir en damm av svett på mattorna brevid 18 åriga vältrimmade tjejer som det står AIF på kläderna och de gör sånna övningar gud inte skapade min kropp för än.
Jag tänker, kan de så kan jag. Jag måste bara ge det tid.
En sak är klar, Rom byggdes inte på en dag och inte min kropp heller.
Den tog nio månader, rätt unikt måste jag säga. Så när folk frågar hur gammal jag är så säger jag alltid oavsett årstid att jag är År plus 9 månader.

Har ni tänkt på det, eller ingår inte de i sitt liv den tiden man är instängd hos mor och bara blir gödd utan möjligheter att prata eller träna?.

Idag avnjuter jag dagen med ett abrubt uppvak och hämtning av bror och ett rätt så hårt pass till eftm/kvällen.

Snart är det Julshow, Info om biljetter kommer.


Ers Eric


Kommentarer
Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-01-12 @ 23:05:29
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0