Ute by night.




Var ute med Wildboys igår och ett nytt härligt hjärta som tillhör Mencin. Jenny wollander :).
Var först inte alls sugen på att gå ut eller dricka öl eller någe. Men sen insåg jag att det finns ju inte om man blivit bjuden på tre grejer av olika folk o tacka nej för man är trött. Var ju några shots som man verkligen inte tar för att det är gott FÖR DET VARE INTE.
Satt och hade Earth Hour hemma hos jeppe och såg fotbollen, åt skitmat och drack skarpöl.
Nu blire att sminka mig och bära av till bror min enaxelurled.blogg.se.

Har verkligenintegjort något vettigt idag och det tänker jag fortsätta med hela dagen.


Annelie skinnars är min lossas mamma<3.


Bilden där uppe är närjag var på väg till Gällö utanför östersund. Trailern vägde 4 ton mer med all snörök som bliivt på 15 mil i 1,5 dm nysnö på E14.



The refreschments: Miss belinda.




Kalas här 6e april, 19,00 o framåt. Välkommna Alla!



Er älskare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0