Första gången in till Anstalten

Dagen började kl 02,08 med en halv liter mjölk, Sen gick jag o la mig igen till kl 03,50 då så var det dax att kliva upp o göra frukost och dra iväg te lastbilen (400 meter).
Hällabrottet och lastade och sen kga tilll kil o sen hem.
Nu kommer snart gustav och vi ska iväg till kumla fängleset och spela fotboll med de intagna.
En god gärning genom kyrkan som jag tänkt på länge.
*Har ju inte det bästa jobbet för att hinna passa tider men idag hade jag gott om tid så då passade det bra.



Puss E



Kommentarer
Nillano

Hej, nytt useende på bloggen sen igår :) Fint det blev.

Låter som en bra dag (förutom sovtiderna)

Hur var fotbollen... jag har länge velat gå in där, får jag va med nästa gång :P hihi.

Hoppas allt är bra me dig vännen!?

Kram

2009-04-15 @ 08:42:11
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0