Panik in the central.

Det har inte blivit mkt tid till att just göra det jag skulle vilja med den men vem orkar göra det när det är jag som jobbar mest av alla?.
Sen kan man klaga på att jag inte gör nåt det är väll ok men kolla på vad jag gör istället så kanske ni fattar!

"DD har bra likviditet" Vet inte vad det betyder men jag fastnar ofta för sånna där berikade ord.
Har många ord i huvudet som jag kan smälla in i en mening men jag hoppas varje gång att nån inte frågar vad jag menar. Låter lite vuxet.
På tal om vuxet så finns det skola för gamla hundar med, Vore ju bra!


Jag skäms lite över vad jag jobbar med när folk ringer och frågar vad man gör.
Känner just nu i livet av att "skövde syndromet" börjar arta sig.

Ärlig fråga till de som kan vara seriösa: Har jag blivit grinigare och taskig mot er?
Har en del saker just nu som jag bara skulle vilja få ur världen men jag håller ju på att tänka ut lite solutions.

"Men gud du gör ju allt som en "    " vill och kan önska sig"
Jag vart glad av att höra det.
De jag har berättat det för säger antingen Ååh eller Skulle Jag ALDRIG göra.
Tycker det är kul att höra olika folks uppfatningar och tankar kring <3.
Fick se det fina leendet då rös jag inombords och njöt.



Nu har jag startat lite på nytt.


förlåt för sist att det blidde såhär...med bloggen.



Gillar mina vänner!


Kommentarer
Nilla

Förstår hur du tänker med "skövde syndromet" Men jag kan nog inte uttal mig, inte sätt tillräckligt ofta för att se det.

Vill att du ska göra sånt du mår bra av, jag vet att du mår bra av att vara med vännerna. Men jag vill att du ska sluta stressa! Är svårt att ge känslan av det över till någon annan. Man måste komma på det själv och göra något. Man får då tillbaka ork och lust också =)

Gillar dig också vännen!! Kramar

2008-10-17 @ 14:24:12
URL: http://nillano.blogg.se/
nilla

PS. Fin bild på dig! DS.

2008-10-17 @ 14:24:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0