Vilken vecka! Nu rultar den mot helg o det är ju bra.

Hej Kamrater!

Måndags=Full köring
Tisdag= 61% körning
Idag onsdag=20% körning
Imorrn=Troligen likadant
Fredag= 40% möjligtvis?? Isf efter 1500.

Ni som känner mig och vet vad jag vill jobba med och så ni förstår varför jag tjatar o tjatar o tjatar om detta!
Jag avskyr Kumla så mkt nu så det är pinigt att åka dit!
BUH BLÄ USCH!

Måndags så tränade jag med Marcus.
Igår var jag o handlade för mkt peningan o sen så kom Emma hem till mig o bara va. Så himla mysigt! Man kan bara umgås som vänner utan att behöva "göra" hitta på massa saker hela tiden. Shes great!
Idag åkte jag hem från jobbet o talade i telefon :), Mötte Jerling i kumla blinka på Benga o hälsa o ringde nilla samtidigt. Hon frågade om jag ville åka o äta skräpmat med henne, O jag som inte kan säga nej sa ju Ja, Mkt Trevligt var det juh!
Åkte o hämtade henne o körde till platsen i kumla med kullersten å där åt vi.
Satt o pratade o öppnade våra hjärtan för varandra och hade det mysigt o trevligt.
Jag har sagt det för o säger det igen, Jag blir lite rädd för henne. Hon är en kvinna som lätt skulle kunna styra världen en dag. Hon börjar nu lite smått med att designa om hela Ahsell i haschberg. Vart ska detta sluta ;)
Ska göra En blogg om min goda vänn Nilla imorrn. Ska döpa den till "Nillas värld"

Nu måste jag sova!
image22



Älskar denna bilen!


Kram kram!



Kommentarer
Nilla

Hörru! Döm inte HELA Kumla för att VISSA är som dom är ;D

2007-11-21 @ 22:55:24
Nilla

...jo och Eric, jag är nyfiken på din tolkning om min värld! Väntar med spänning! Kram

2007-11-21 @ 22:57:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0