Varför kom han inte inatt?

Han som det har gjorts en hel tecknad serie om kom inte inatt till mig!
John var är du när man vill ha ditt stofft ;).

Efter 4 timmar sömn så gick jag upp halv 5 o drog i mig frukost o åkte till kumla o drog igång henne, värmaren går ju bara ett dygn o inte över helg.
Åkte till tumbo me en 450 o sen skulle jag hämta en 460 i vås. Ringde Vås o då vare flera liftar klara.
Det jag inte skulle gjort var att ringa kumla, de fick ju panik när de var två stycker som skulle tänka ut den tanken som tog mig 3 sekunder samtidigt jag körde o tala i telefon o smsa..
 
Visst håller jag med om att man inte ska hålla i två telefoner samtidigt o köra. Men vad gör man inte för att roa sig på detta ställe?
Efter mkt trassel så vart det till slut en sväng te Sala o inte mig emot, ju längre desto bättre!
14 dagar att jobba kvar.. Det minskar!


Var o träna idag, Himla va snyggare jag blir. Jenny sa idag att hur kan du bli snyggare?
Tog det som man ska o rodna lite =)


image18



Beställer tillslut 2 st Lightforce 170 Striker te S70´n. Albin tycker jag ska satsa på vänster trafik.. :)
Beställt = 4 Gula dioder, Imorrn blire bagage lucke rep o dimljus.. Eller bromsar!


Kram Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0