Sista Dagen, Början på mitt nya liv!

Hej!

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit så mycket. Hoppas ni har lust att läsa iaf.

Jag ramade häromdagen och slog i armen, har lite värk men det är bara skönt.

Så var ska vi börja denna sista dag med?
Jag startade bilen och skulle lossa bromsen, hon morrade som ett lodjur.
Ena bromsklockan hade låst sig för det var kallt.
Fick loss det och kom ner te katrineholm, bromsade i första rondellen.
Sen ven turbon som att jag hade 100 ton bakom, Såg att det rök kraftigt om driven bakom mig. Men jag hade bara en öltunna på och det är bara 7 ton.
Kom te forrsjö, ringde rejmes och bokade en akuttid, kom in kl 9 och då började vi skruva isär drivaxeln.
(Den som vill ha utförlig rapport på vad vi gjorde få la säga te)
Startade bilen vid 14,15 igen. så 5 timmar i en verkstad i sveriges tråkigaste stad är inte så kul trots mkt telefon och sms. Men det gick ju det med.


Imorrn börjar jag hos Håkan och det känns bra. Kommer bli spännande att hoppa igång direkt nästan själv. Det ska gå bra tror jag.
Kör sen bil denna vecka så det är ju bra eller vad de säger.

Om pernilla läser detta kan du glömma bort din blogg för jag hinner inte :).



image24



Om ni vill veta varför jag inte vart inne på länge så är hon anledningen.

Kram Kram Eric


Kommentarer
Nilla

Hello Eric, jag vill veta mer om din dag på verkstaden, du kunde ju ha ringt mig :D
Det är helt ok att du inte skriver någe, livet är mer än en blogg :P
Åh, vem är snyggingen då? Ihop?
Hur var din första dag på jobbet?
Vi kan ju ringas imorrn om du har tid, är ju nytt jobb och så, men det märks.. Ha de så bra! Kram

2007-11-29 @ 19:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0