Minst 10 år sedan..

Hicka, Det har jag inte haft på minst 10 år tror jag.
Verkligen en konstig och ändå härlig känsla att ha det men ändå lite skrämmande.
Har hört talas om folk som haft det i 30 år.. Det är nog kul i 1 månad eller så inte ens det, hur äre då i 30 år..
Höll andan en stund när jag kom hem ikväll och då gick det över.

Ville gå ut ikväll men ingen ringde som de sa. Blev trött påt då! Grann tjejen har fest så jag går upp dit en stund nu.. Hade ett par snygga brudar där!
Imorrn ska jag gå ut o skruva i garaget och få lite ordning på min bil.
Sommaren är kort hurru <3  <---!

Imorrn ska ja te far på hans dag.. sen äre tvättstugan.
Nu ska jag leta efter ett elektroniskt trummset.

image17


mer kommer det bli ;).

Kram








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0