Hon liknar Addison lite! Snygg

Idag var jag på stan med Edmeé och fikade på java! Mycket mysigt. Jag dömde ut hennes fars tjej "/.
Men Men..

Jag skikade ett sms igår kväll till de jag håller nära o kära! Verkligen ett sms som folk svara på! Men jag kom på att det var väll inte så tydligt men ni vet väll att Eric är ingen man tar på allvar oftast :).

Örebro,kumla,Slyte,arboga,etuna,rejmes,tvätthall,bengtsåkeri,hem. Det är min dag på jobbet

Köpte äntligen 2st 170 Striker idag. Ska försöka montera i helgen!


Vart inte så mkt idag men alltdi nåt!

image21


Jubileums Modell!
Himla fin inredning!

Kram KRam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0