Han har ju hjälpt mig lite att komma dit jag komma skall!

Albin heter han, AKA Pippi/ Skalman!.
Han har en egen hemsida och är helt besatt av lastbilar. Jag undrar vad brudarna i skolan tycker om han?
Jag tror de hänger en hel del kring han för han är lite av en player o bratt på samma gång men väldigt jordnära och sund i kolan. Om ni/Du fattar :)
Han har ju talat en del med Håkan kan jag tro om mig och det är jag tacksam för.
Har inte kännt mig så här glad att nån so minte känner mig sen tidigare anställer mig för att börja köra.
Jag kommer verkligen inte att göra han miss nöjd hoppas jag. Jag ska ge mitt liv åt detta nu känner jag.
Dax att göra nåt drastiskt me livet. Jobba mera!

Nu måste ju du va lite nöjdare!


image20



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0