Förlåt mig för....

Hej Vänn!
 Uppehållet har varit alldeles för länge. Kan man stava med 3 L?
Som de flesta kanske vet att jag har sagt upp mig i kumla! Så himla skönt känns det så nu letar jag efter nån som kan börja köra så fort som möjligt.

Jag var på en helt sjukt bra fest i lördags där det fanns många vackra kroppar att titta på!
Träffade en kvinnlig drakkula på en stol där o jag tror hon hette Rebecka.
Men det är bara sånt man gör ibland.

Jag saknar nån att ha hemma här eller vara hemma hos på kvällarna. Känns lite tomt utan en vacker, social, smart, trevlig, drivande tjej!
Men det är ju bara att börja solla i alla brev och erbjudande som kommer!

Mycket kommer ju att ändras när jag börjar hos Håkan. Kommer ju jobba mera och det är ju det jag vill för just nu genomgår jag en process som jag lider hårt av men det är ingen som förstår sig på det. Jag blir ju bara arg och irriterad när jag talar om det.

Många tycker jag är dryg o sarkastisk, det kryper fram mer och mer.. Men varöfr inte säga det direkt till mig?
Jag är ju inte en porslin docka som går sönder om nån säger nåt till mig. Jag äter det ett par dagar och sen så kommer jag med ändringar eller ber direkt om ursäkt. Vilker många kankse har svår att ta. Men Jag hoppas Ni som känner mig att jag vill bara att ni ska må bra och leva så fint som möjligt. Är väll kanske lite översocial ibland men jaja..

Träffade Nilla en stund idag, Jag vart mycket rädd för henne de sista 5 minutrarna och är fortfarande, Hon har blivit en anti socialitets härskare i sin kur i haschberg. Vi borde gå ut du o jag o smått börja klappa på folk på stan och leka i parker ;)...
 image13

Detta var ett impuls stopp ikväll när jag skulle dra ut te marieberg. Träffa Magnus som skulle in te chefen.


image14


Mycket kan hamna på snedd när jag är igång, men till 99,9% är allting alltid rakt! =)
Nu ska jag bättra mig på att blogga om livets stora meningar och njutelser!


Kram Kram Eran Eric!!


Kommentarer
Pip Clas

Snygg schal !! Var hittar man en sådan??
Puss C

2008-01-21 @ 15:01:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0