Disco dancer in the Weekend!

Tjipp Tjapp Julklapp. Äre för tidigt att skriva klart sin önskelista nu?
Jag tycker inte det, för då har man ett himla bra tag på sig sen att lägga till flera dyra grejer.
Imorrn ska jag åka förbi Tage o köpa extraljus. Får bli två 170 striker.

Jag spyr på de jag har jobbat åt hela mitt liv i stort sett. Men nu har de gjort bort sig i allas öron och ögon o Jag är så glad att jag inte kommer vara kvar.
Kumla lift och Hyrcenter är sålt till Cramo! Hahahahahah o de trodde att jag skulle vara kvar oavsett vad som hänt. De är ju helt...

Idag har jag inte kört en 12 mil eller nåt sånt. knappt det.
Jag bara längtar till JÅ!!
Hatar att gå o slåss om jobben och saker att köra.

Nu börjar snart Grey´s :).
Idag måste jag lägga mig i tid. Har inte sovit mkt de senaste halv året.
Bytte bromsar med min bästaste kompis idag etter jobbet. Det kändes verkligen bra, Nu har jag handbroms som en WRC bil igen. Men det sjuka är att jag har inte dåliga band på bromsbanden. De har kasnke slitits ner 2 mm.. men det är ju 7mm på dem.
Nu ska lillis gå hem. Han är lite ledsen för att hans data grej inte funka..

Måste sluta nu!
 Kolla denna        V                Hur fint bygd är inte denna??

image19


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levekungeric

Allmän Profet. Samhällsvetare. Statlig Rådgivare i det tysta.

RSS 2.0